Email: PriestAndrey@Gmail.com, Cell: 862-571-7770.

View in English / Английская Версия:

Rev. Priest Andrey Kovalev


О Необходимости Частого Причащения Христовых Таин.

Со страхом Божиим и верою приступите.

Люди закономерно перестают ходить в Храм, а те кто ходят - ищут чем занятся в околоцерковных мероприятиях, как прямое следствие непонимания необходимости частого приступания именно к Чаше Христовой. Получается, что мы буквально всё 'вокруг да около' но никак не к Чаше, всё мимо да мимо неё.

Господи Иисусе Христе помилуй мя! Ты пришёл к нам - даруй и нам к тебе придти. 'Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.' Именно, Господи, вселися в ны... .

Господи Иисусе Христе помилуй мя! 'Хлеб наш насущный даждь нам днесь.' Даруй нам не отвернуться от Насущного Хлеба подаваемого нам, но причащаться Его.

Господи Иисусе Христе помилуй мя! Ты Господи 'уготовал еси предо мною трапезу сопротив стужающим мне, умастил еси елеом главу мою, и чаша Твоя упоявающи мя, яко державна.' (пс. 22) Даруй нам Господи не отвращатся от Чаши Твоей упоявающей нас, яко державной.'

Господи Иисусе Христе помилуй мя! 'Возмите врата князи ваша, и возмитеся врата вечная, и внидет Царь Славы. Кто есть сей Царь Славы? Господь сил, Той есть Царь Славы.' (пс. 23.) Даруй мне Господи открыть врата княжества моего и вниди ко мне Господь сил, Царь Славы.

Господи Иисусе Христе помилуй мя! 'Что воздам Господеви о всех, яже воздаде ми? Чашу спасения прииму, и имя Господне призову' (пс. 115) Господи, призываю Имя Твое: 'Господи Иисусе Христе помилуй мя' - даруй мне принять Чашу спасения.

Господи Иисусе Христе помилуй мя! Помилуй мя! Знаю, что я недостоин но подхожу к Чаше. Знаю, но Ты 'беззакония моя презри, Господи, от Девы рождейся, и сердце мое очисти, храм то творя пречистому Твоему Телу и Крови, ниже отрини мене от Твоего лица, без числа имеяй велию милость.'

Господи Иисусе Христе помилуй мя! Знаю, что я недостоин но подхожу к Чаше. 'Во причастие святынь Твоих како дерзну [вниду], недостойный? Аше бо дерзну к Тебе приступити с достойными, хитон мя обличает, яко несть вечерний, и осуждение исходатайствую многогрешной души моей. Очисти, Господи, скверну души моея, и спаси мя, яко Человеколюбец.'

Господи Иисусе Христе помилуй мя! Знаю, что я недостоин но подхожу к Чаше. Но Ты Господи, 'отврати лице Твое от грех моих и вся беззакония моя очисти. Сердце чисто созижди во мне, Боже, и дух прав обнови во утробе моей. Не отвержи мене от лица Твоего и Духа Твоего Святаго не отыми от мене. Воздаждь ми радость спасения Твоего и Духом Владычним утверди мя' (пс 50).

Господи Иисусе Христе помилуй мя! Знаю, что я недостоин но подхожу часто к Чаше 'да не на мнозе удаляяйся общения Твоего, от мысленнаго волка звероуловлен буду' (Св. Иоаннн Златоуст.)

Господи Иисусе Христе помилуй мя! 'Вем, Господи, яко недостойне причащаюся пречистаго Твоего Тела и честныя Твоея Крове, и повинен есмь, и суд себе ям и пию, не разсуждая Тела и Крове Тебе Христа и Бога моего, но на щедроты Твоя дерзая прихожду к Тебе рекшему: ядый Мою плоть, и пияй Мою кровь, во Мне пребывает, и Аз в нем'(св. Василий Великий.) Даруй и мне Господи 'не разсуждая... но но на щедроты Твоя дерзая приходить к Тебе.'

Господи Иисусе Христе помилуй мя! Знаю, что я недостоин но подхожу к Чаше не расчитывая ни на свою праведность ни на свои дела но 'дерзая Твоим богатым к нам благодеянием, радуяся вкупе и трепеща, огневи причащаюся трава сый, и странно чудо, орошаем неопально, якоже убо купина древле неопальне горящи.'